انتشار خبر تلخ تجاوز اسرائیل به زنان فلسطینی موجی از خشم و اندوه را در جهان به دنبال داشته است.
کد خبر: ۱۴۵۰۱۰۳

به گزارش جام جم آنلاین، شبکه «الجزیره» به نقل از یک شهروند فلسطینیِ تحت محاصره در مجتمع پزشکی «الشفاء» در نوار غزه فاش کرد که نیرو‌های اسرائیلی به چند زن فلسطینی در این مجتمع پزشکی تجاوز کرده‌اند و سپس آن‌ها را به شهادت رسانده‌اند.

«نیرو‌های اشغالگر چند خانواده را به طور کامل کشتند و آن‌ها را آتش زدند. آن‌ها به چند زن تجاوز کردند سپس آن‌ها را کشتند.» این بخشی از جملاتی است که «جمیله الهسی» از زنان تحت محاصره در مجتمع پزشکی الشفاء در نوار غزه به شبکه الجزیره گفته است.

مجمتع پزشکی شفا چند روزی است که تحت محاصره کامل ارتش اسرائیل قرار دارد و طبق گفته شاهدان عینی، نظامیان اسرائیلی به هر کسی که در اطراف این بیمارستان تردد می‌کند، شلیک می‌کنند.

به‌دنبال انتشار این خبر، سازمان ملل و چند مقام دولت آمریکا مجبور شدند بر صحت این خبر صحه گذاشته و اذعان کنند که خبر تجاوز اسرائیلی‌ها به زنان فلسطینی در مقابل چشم همسر و خانواده آن‌ها درست است.

انتشار این خبرها، صهیونیست‌ها را به لحاظ اخلاقی بشدت زیرسوال برده و رسانه‌های غربی را واداشته پس از ماه‌ها سکوت، لب به انتقاد از صهیونیست‌ها بگشایند.

رژیم اشغالگر که به بهانه افسانه هولوکاست خود را به مردم جهان تحمیل کرده، حالا با جنایت‌های خود در غزه، تردیدی برای افکارعمومی جهان باقی نگذاشته که اساسا مشروعیت اخلاقی و سیاسی نداشته و نمی‌تواند با هیچ روشی، بودن خود را توجیه کند.

هرچند متحدان اسرائیل می‌کوشند با اشاره به مذاکرات آتش‌ بس، از صهیونیست‌ها چهره‌ای دیپلماتیک و اهل گفتگو نشان دهند، ولی واقعیت این است که ارتش اسرائیل با نسل کُشی، تجاوز و جنایت علیه بشریت، این تصویر جعلی را کنار زده و واقعیت تروریستی اسرائیل را عیان ساخته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها